Utgång på ingång

Heeeeej. Kom precis hem från Muren och Ida och Gamla stan och snön. Och fyrtiofem grader minus kyla (!) Dog lite. Men en chailatte och en god vän hann värma mig lite i alla fall.

Ikväll är det utgång som gäller. Vi ska mötas runt nio på Söderhof och sedan får vi se var kvällen tar oss. Dessutom får jag träffa världens bästa chokladisvän idag!!!! Joooohn! Har inte setts på huuur länge somhelst!
HOFFMASTRO DJ-AR PÅ MOSEBACKE IKVÄLL FÖRRESTEN, OCH JAG TROR JAG DÖR. Ett glas rött får rädda mig för stunden, men vi SKA dit. Inget snack om saken. Tur att man har en bra Ida och lite contacts som kan hjälpa, haha. (Förhoppningsvis)

Nu ska Jenni rulla in alldeles när som helst. Vi ska snicksnacka, sminka oss, pour some wine up, drink some wine up. och blaha och blaaha. Nu måste jag rota sönder garderoben efter något att smycka min body!
(SNART FYLLER VÄRLDENS BÄSTA VÄN ÅR DESSUTOM. MYNDIG MYNDIG. Och oooh vad vi ska göra gatorna osäkra. Tänker på dig förresten, om du läser detta. Extremly. Love)
Puss puss puss och allt det där, ha en awesome kväll.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0