Well, i bet that you look good on the dancefloor



My baby is back!!!! Världens bästa Vickan har jag fått nytt utav av Yvonne. Tusen tusen TUSEN tack!

Okeeeeej nu är det såhär, jag bor hos pappi. Och sorgligt nog har grannen låst sitt öppna nätverk som jag använder mig av när jag är surfar på min Mac, eftersom min far och hans fru endast surfar på mini-modem. (H-h-hacker höhö) My point is, det är en aningens irriterande men som tur är får jag låna Vompans, pappas fru, dator. Thank god. Yeye, sitter och tittar på världens fjantigaste film ever. "Another Cinderella story". Det är så pinsamt att jag döööör, men jag kan ändå inte slita mig från skiten. Inte heller byta kanal. Man mååste ju se slutet nu lix! Den påminner lite om High school musical filmerna = c-h-e-e-s-y. Men mysig. På nåt skumt vis. Nu kom farsgubben hem, ska hjälpa honom med maten. Bah-bye!


Kommentarer
sofiesomfan

hej, vad fin blogg du har! :)

2010-01-13 17:31:14
URL: http://sofiesomfan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0