At Tyresö!

Hejhejhallå. Sitter och äter lite pasta with tomato sauce och lyssnar på musik. Letar runt lite efter fina cyklar också. Jag är helt fast vid den idén. Ja alltså att invistera i en fin cykel. Jag har alltid drömt om en vit cykel med röda rosor. Jag skulle måla den själv också. Morsan har i och för sig en cykel som bara står. En gammal gammal Crescent. (Good stuff) Orange är den också. Rätt ball. Det enda jag måste dona med själv, (i så fall), är byte av däck eftersom jag vill ha dem tjockare och sedan en sjysst sadel. Den som sitter på nu är pain in the ass. Bokstavligen alltså. Känns som arslet är amputerat bara efter två minuter sittning på'ren. Glömde bort att säga det, men sitter faktiskt i Julles källare. Ja eller, det huset han bor i när han jobbar här ute på Tyresö. Hans morbrors hus. Jävligt ensamt är det, och jag blir verkligen imponerad över att han klarar av att sova här varenda natt. I hans lilla lilla rum, i en 80-säng. Snutten. Tur att jag kikar över lite då och då!

Idag är det min första dag på jobbet och min uppgift är att sköta kassan. Jag kommer bajsa på mig. Det är en jävla tur att jag får hjälp de första dagarna. Ska jobba idag, imorgon, fre, lör och sön. Kommer vara död och mitt sociala liv kommer vara som bortblåst. Slutar 21.00 ikväll. JAG SKA STÄNGA. HJÄLP!? Så det lär ju inte bli så mycket pussar och kramar ikväll eftersom jag kommer agera tråkkärring och somna så fort jag satt foten innanför dörrn. Nu måste jag vattna blommorna och städa lite här hemma. Jennifer frågade mig: Matilda, du vet väl om att det där är kvinnogöra? Varför gör du det? Kände mig kvinnlig efter det påståendet.


Julius PA-profilbild.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0