Bäst bäst bäst.


Blir GALEN på mig själv över att inte jag och karln tog våra lata arslen till Peace and love Borlänge i år. Missade våra favvisar. Baaaaajs. Jag får helt enkelt nöja mig med spotify, skivor och bilder. Hehe. Nu ska jag fortsätta laga mat. Pojken kommer om en timma. Jag har blivit en jävla megatoffel. Två romantiska middagar PÅ RAD. Jag borde få diplom eller nåt. Fast sanningen är faktiskt att jag älskar att överraska och mysa ihop saker. Igår drack vi världens godaste rosévin Fresita (with fresh strawberries) och glodde på film. Cyklat å hyrt film och värsta middan hade jag lagat. Kyckling inlindad i parmaskinka och sås med pressad potatis. OCH efterrätt! Ha! den ni. Julle sa tillochmed att det "är en såndär rätt jag får göra igen" och slickade rent sleven. Då älskade jag honom.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0