En fet jävla summering, people

Hej fiinfina. (Som förmodligen ligger och typ dör i hettan någonstans i sverige.) Själv sitter jag på toa. Hahaa! Så det så. Väntar på att Alex ska anlända, vi ska faktiskt (hör och häpna) gå på.... BIO! Yeey. (MILJARDER GRATTIS TILL HENNE SOM VARIT AWESOME OCH TAGIT KÖRKORT!) Så i denna kladdigt tropiska värme ska vi ta bilen till Heron City. Lär ju dö lite till på vägen dit. Har varit i stan idag med mammsen också. Två klänningar från Indiska tog mig i hand och följde med hem. Väldigt fina är dom. Fladdriga och lätta. :) Måste säga att Indiska har ett jävligt grymt utbud av sommarkläder just nu.

Ska göra en liten summering av vad som hänt under dessa dagar jag ej varit aktiv med bloggen. Har faktiskt skaffat mig ett liv såhär på senare dar... Hehe...

  • I tisdags var det så att fröken Alexandra och jag bestämde oss för att gå på allsång på skansen. Helt jävla underbart var det. Tog mig tillbaka fyra år när jag hängde på skansen varje tisdag med mina vänner. Vi var helt allsångified. Helt galet var det. Kl. 04 på mornarna satt vi utanför skansen i väntan på att det skulle öppna. Till och med banderoll hade vi med oss. Vi var best friends med både vakter och Anders. Haha.

    Anyway, jag låter bilderna tala:

(Utstyrseln för kvällen.)






  • I onsdags var vi uppe med tuppen. (Och solen) Planen var att bättra på brännan. Eller det som skulle vara bränna. Haha! Åt god tonfisksallad med ägg, mums, och chilla' liveeee.





Sen for jag till pojkvännen onsdag kväll och spenderade ända från ons-torsdagen till sön-måndagmorgonen med honom. ♥ Söndagkväll blev det grillning med min familj. Åströms. Jättemysigt hade vi och ett och annat vinglas slank ned fint det med.




Sådärja! Nu har ni nåt att göra så kryper jag ned hos mammsis för natten. Puss!

Kommentarer
al alla allan

Haha så jävla underbart! Nästa lediga tisdag gör vi om samma sak MEN vi spenderar icke 1000 kr!!!!

2010-07-13 09:35:50
URL: http://fuckitorfuckme.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0