Gulasch-soup och film.




Jag tror jag blitt' sjuk. Snuva har jag i alla fall så det heter duga. Känns som bollen, my head, väger 150 kilogram dessutom. Försöker få mig på lite bättre humör med hjälp utav SATC och varm soppa. Jag känner mig galet nice just nu. Fräsch brud. Blir nästan rädd då jag ser mig själv i spegeln. Knut högt upp på skallen, svullet ansikte (blek som en snögubbe dessutom) med en rosa näsa. Som dessutom flagnar utav alla snytningar. Tur att mannen inte är i samma del av stan. Då hade han väl gjort slut. Eller i alla fall inte skrytit om att jag var hans brutta. Haha-haaaaaaaaaa. Nu kokar tét!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0