I love retro bikes.

Hejpåer. ♥ Är så galet uttråkad att jag nästan mår illa. Har ringt runt överallt, TILLOCHMED min familj, och alla har planer för dan. I feel like an outcast. Inte ens min pojkvän vill prata med mig!! Han bara jobbar och jobbar. "Kan inte prata nu, ringer dig sen". Tack. Själv ska man iväg till jobbet för att hämta jobbkläder och lite papper. Men det är inte förrns TVÅ. Vad i min lila låda ska jag hitta på tills dess? La min kropp ett tag ute i stekhettan (trodde jag) men det är ju för helvete storm ute! (JA' Ä INTE BITTER.) Ska koka min gröt nu och hålla käft.

(For you information letar jag cykel. Så hör av er om ni har någon retro, liknande dessa, cykel hemma!)


Bild lånat från blocket.se

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0