Jobb, jobb, jobb...

Good morning sunshines. Är uppe sådär vidrigt tidigt idag. Vaknade halv 6 för att sistaminuten-mysa med bebis innan han stack till Tyresö och jobbet. Efter lite vink och pussisar tog jag faktiskt min stora blå cykel och Kooks i öronen på en tur genom Älvsjö. Helt tomt på folk och helt jävla underbart. Det enda som levde var hjulen rullandes i asfalten och musiken pulserandes i öronen. Jag är så himmelens lycklig nu för tiden. :) Sådärja, så har jag även jobbat 4 dagar på el donco. Det går faktiskt förvånansvärt bra. Lärde mig kassan rätt fort, det enda som är pain in the ass är alla as-torra och griniga kunder. "Ska det vara så svårt på det här stället?" "NEJ. 4-pack sa jag! inte 9-pack" Jag är så HEMSKT ledsen över att jag dubbelcheckar er überstora beställning med 59 olika menyer med 20 olika diper och glutenfria hamburgare, bah sådär för att det inte ska bli fel. Huur kan jag vara så dum! Ha! Och hur i hela friden kan jag glömma att det inte skulle vara någon senap i big macen?!! Vet ni vad? DET FINNS INGEN SENAP I EN BIG MAC.

HEehe. Annars är det jätteeeeekul! Får byta sop-påsar också. Det är mysigt. Nej ska faktiskt inte överdriva, jag trivs rätt bra. Alla är trevliga, almost, och bossen inklusive mina arbetsledare verkar tycka att jag sköter mig bra. Good good. Har jobbat nu tors-sön, igår var jag ledig och idag får vi se om jag blir inkallad eller ej. Är egentligen icke-schemalagd i två veckor nu, men behövs jag så behövs jag. Därför är det bra om jag håller mig på hemmaplan. Tyvärr.

Annars i helgen har det varit filmkväll och i lördags var det kalas! Födelsedagsfirande för fina Mickan som fyllde igår! 19 år. TUSEN gratulationer igen. ♥ Fina Julius, Sebbe, Alex och Dannie kom och hälsade på mig faktiskt innan jag slutade. De var där twice, haha. För att lämna av mig, och för att plocka upp mig. Gullebarnen. Mc Flurry och burgers fick dom. De fick gå på systemet och köpa present medan jag slet mina sista timmar. Vi hade funderat ett tag över det där, vad vi skulle köpa för något fint. Till slut kom vi (eller eh, jag och Alex. Männen snackade bilar medan vi satt och klurade) överens om en drinkbok! Så till slut blev det en drinkbok, en drink-shake, drink-stavar i alla möjliga färger, och bakistabletter nedstoppat i en glittrig påse. Som sjöng! Fancy pancy va. Näääää, nu måste jag stoppa nåt i magen. Har varit vaken i tre timmar nu and my eyes are killing me. Vad i hela friden äter man egentligen så här tidigt?


(Bild lånad från Sofie under vår lilla överraskning.) Hoppas det var okej (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0