Somrig chey.



Här ligger jag och tycker att jag är söt. Har en liten visning av min ena nyinköpta klänning från Indiska också. Den gillar vi! Mucho. Den andra dressen lär ju också dyka upp så småningom.

Tittar på Sex and the city, as I've already told ya, och tycker synd om mig själv. Har fönstret på vidöppen gavel, och fryser nästan lite, hehe. Jennifer tyckte jag var sjuk i huvet igår när jag sa till henne att jag frös. "Fryser?! Du är så jävla konstig." Haha. Funtar förresten (för er information) på att redigera designen lite här på bloggen. Dock finns det ett litet problem. Jag orkar inte. Nu ska jag ringa och störa min bebis på jobbet, han blir alltid lika glad. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0