Ännu en måndag

Ojojoj. Vilken helg! Helt jävla fantastiskt ap-bra har den varit. Sommaren är här för att stanna och jag vill bara tjuta av glädjeskrik. Så jag gör't: AAAAAAAAAAAAAAH! :) Baby är gone baby gone, som vanligt i veckorna. Haha. Och själv har man kirrat jobb. Waey! Donken here I go. Det roliga är att de säger att man får äta huuuuur mycket man vill, men då dras 55 % av det jag käkar av på min lön (naturligtvis) och sedan på det 45 % skatt. HAHA VA. Ett jävla rån. Jag tar ju garanterat med mig matlåda varje dag.

Yeye. Helgen har som sagt varit awesome. Julius fick en jättefin dag med fint folk och fina presenter. Jag gav honom frukost på sängen och nyplockade blommor redan klockan nio på morgonen. Nuffen. Han vart jätteglad och skulle vara sådär morgonmysig med pussar och känna överallt. Kändes av nån konstig anledning som om det var JAG som fyllde år. Blev alldeles till mig bara av tanken att han skulle få massa paket och blommisar. Hi hi hi. *Lutar mig tillbaka och skrattar sött* Redan vid 12 på dan, (efter att Julius och Sebbe lensat systemet och flickorna gått på h&m) var trä'gårn full av mysisar. Prat, musik, bira, sol och härliga människor. Där trivdes jag i min solstol.... Nä, nu ska jag gå och morronskita! Jag sa det förresten till Julle. "Älskling, visst är det SKÖNT å morronskita när man är bakis??" "Va?... Nee?"
Övervägde ett tag för att ge ett katchigt svar som "HAHA skoja bah!"





Kommentarer
Natalie

Hejsan! Har just nu en frågestund på min blogg så skulle vara jätte snällt om du ville komentera ett par frågor till mig..



www.tyypnattha.blogg.se

2010-07-05 18:31:18
Ellen Schutz

Gillar din header starkt :) (Y)

2010-07-05 22:21:13
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0