Fin dag.



Jag älskar Stockholm. ♥
Och detta underbara väder.

Har massor att göra imorgon. Arbetsintervju, köpa fint till älsklingens dag, tid på ungdomsmottagningen. Kl. 8 börjar hela resan. Vetefan hur jag ska hinna med allt bara. Tur att det blir en lång dag iallafall. Nu på kvällen ska jag hälsa på lilla Jullis. Han känner sig alldeles ensam därute i skogen plutten. Köpte ett litet hjärta åt honom sist jag var där, med texten "Thinking of you". Det tyckte jag passade bra i hans überlilla rum. Han har väääärldens minsta säng också, (värt att notera), så jag som har en tendens att puta med arslet när jag sover får ju ta en del kuddsmällar och några besvärande stönanden som "MenÅååååå" under natten. Men ni som känner mig vet att jag tycker det är mysigt att sova närmre än närmst.
Speciellt med Julius och mamma. (Dock inte i kombination av varandra, hahaha!)

Nu kallar duschen och rakhyveln. Önska mig lycka till imorgon! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0