Fröken fräken

Aaah! Det är så himla härligt väder. Har legat ute och tagit åt mig solen av bara den idag. Jag & mina världs-bästa hörlurar tog vårt pick och pack runt 11-snåret och stack och lade oss vid vattnet i Årstadal. Låg och telelurade med fina vänner och dunkade musik. Det var så jävla härligt! Det kan jag lova. Köpte med mig en sallad och vatten också på ditvägen. Det var ju ganska så proppat med folk by the way. Dock stack de flesta efter nån timma. Lunch-tid vettni! Det är inte å leka me'.

Har tagit en iskall dusch nu och smort in mig med diverse krämer. Så nu är jag au natural igen. Haha, Matilda von rosenknopp har talat! Städar lite här hemma gör jag också. Mamma kommer strax hem, och då blir det kycklingsallad med avocadoröra. Sounds good in my ears. :) Imorgon blir det förhoppningsvis vattnet även då, men med fina Jenni. ♥





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0