Här är lite finaa saker som jag fått!





1. Fin fiiiiiiiin klocka. (JAG ÄR TYP AVUNDSJUK PÅ MIG SJÄLV.) 2. Pandora smycke, med 7 helt fantastiskt fina berlocker! HAHA, JÄTTE dålig bild! 3. Galet snygg Marc jacobs :D
Detta är alltså bara ett fåtal av alla fantastiska presenter jag fått. Förstår ni hur jäkla fina släktingar och vänner jag har!! (<3) Bilder på allting dyker upp imorgon när jag förmodligen är galet uttråkad, och fotar!

Ska fortsätta lyssna på We no speak americano och stäääda klart här hemma. Sedan tar jag bussen till gullmars och tyresö och rotvik! ..... ja, jag vet inte heller vad rotvik är. Men där befinner sig världens bästa pojkvän och väntar på mig. Vad vi ska hitta på vet jag inte, det enda jag vet är att vi ska göra Tyresö osäkert. Öh...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0