Hej min fina bortglömda blogg.


Shulululu. Har haft massor att göra och massor har hänt sedan jag sist skrev. Jag väljer att inte dela med mig av något utav det här. Men nu tuldi glad :) Anyway, mormor och morfar anländer till city today. Så det blir en tripp till den gamla staden med dem, syster och mammsen. Jag saknar min mormor och morfar. Nuffisar. Julius har tagit studenten, jag har hunnit fylla 19, mamma 51 och IMORGON DÅ JÄVLAR TAR JAG STUDENTEN. Jag är så jävla taggad. Så taggad att jag måste betona just "jävla" en gång till: JÄVLA!!!!!! Okej nu låter det ordet kind of weird in my mouth. Heter det verkligen jävla? Prova å säg det ett tjugotal gånger så kommer ni förstå mig. Fast nääee...

Neeeej nu är det så att jag sitter med fossingarna i en balja jag hittade i mammas vrå. I den har jag kokhett vatten, SÅPA (?), och Schwarzkopf schampoo. Good work Matilda. Det är nämligen så att jag har sprayat mig med selftan och vaknade upp idag till min förvåning att mina fötter förvandlats till apfötter under natten. Jag skojar inte när jag säger att de är svarta...... Och imorgon tar jag studenten. PANIK! Ska svänga förbi solariet och se om det kanske kan sträcka ut en hjälpande hand.  ...eller nåt.

NU SKA JAG FORTSÄTTA SPELA SÖNDER EVERLAST'S ENDS OCH KRÄKAS ÖVER ATT JAG ÄTIT FÖR MÅNGA MAKRILL-MACKOR. M-m fräsch tjej.

(FÖRRESTEN! I'm back to red. Nu är jag rödluvan igen, och jag gillar det.)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0