Hemkommen från city, femhundra kronor fattigare.

Hej fina. Ja som ni kan läsa ovan så klev jag precis innanför dörren. Sov hos syster lovi och Douglas inatt med morsis. Det är nämligen så att de stängt av avloppet i vår bonad för tillfället, från kl. 08 imorse till 17 idag. Inget vatten får användas och man får defitinitvt inte skita. Och självklart, ett steg innanför dörren känner min blåsa att toaletten är väääldigt nödvändig. Min dagliga tur så att säga! Weyha!

Annars har jag storshoppat idag litegrann faktiskt. STOR-REA överallt. Klänning från monki 87:-, annan klänning (också monki) 125:-, sedan trippade jag över till gina och även där följde en klänning med mig hem. Och ett jävligt sött linne, blus-aktigt. Med volang. Det gillade jag. Klänningen är jag också förälskad i! Den ska min kropp få bära på midsommar. Really cute! På vägen hem slank en present till älskling även ned. <3 Ska till honom i Tyresö ikväll. Vi ska sova i hans 80-säng. Again. Haha den är så jävla liten, men mysigt är det allt. Saknar honom. Ska pussa sönder honom när jag får tag på'n!!

NU ÄR KLOCKAN 17.01. Vågar jag?? TÄNK OM MIN KLOCKA GÅR FÖRE???! Nä nu jävlar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0