I said Ooohh oohh come on baby turn the lights off

Här sitter jag och pump up the volume. Solar bena' gör jag också! Sitter i fönstret och glassar. Haha. Har precis kommit ut ur duschen och väckt Ronni. Det blir till att luncha ute i det fina vädret, dagen till ära. Köpte by the way sådär ett par ganska jävligt snygga brillz igår. Givetvis från H&M. Jag är lite kär. Pilotisar äre.

Mannen är ute på Tyresö och jobbar för fullt. Han har fått jobb han. Det har inte jag. Buhu. Att ta studenten är fan inte bara happy ending. Arbetslös, fet och fattig blir man hemma i soffan. Kul! Nä har faktiskt lite jobb jag ska ringa idag. Bl.a. Panini och LIDL. Haha! Nu ska jag trycka i mig sista biten av knäckebröa mitt och klä på mig lite. VAD SKA MAN HA PÅ SIG I DET HÄR MONGOVÄDRET? Ibland är det GRÅTT och ibland är det blått så det nästan BLÄNDAR?!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0