I väntan på mamma...



Nu har jag gjort ALLT man kan göra en förmiddag. Believe me. Förresten blev fötterna en aningens bättre. Haha! Så jävla typiskt mig. Yeye, snart anländer mormor&morfar och innan dess ska morsan jag och papichulo på "bolaget", som man säger när man är 50+, och systemet när man är normal. Eh. Ah. Ok.

NU ÄR JAG IALLAFALL LIITE BRUN... are. Hahaha. Den här sprayen kan ta sig i arslet. För det första står det att resultatet blir superduperjämnt och naturligt (NEJ), för det andra står det att det ska visa resultat redan efter 3 timmar (NEJ) och för det tredje har jag sprayat sjuttiofem lager och ändå är Dove tusen miljarder gånger effektivare. Billigare. Luktar godare. Ja, BÄTTRE. Jaja, nu ska jag sluta gnälla. Jag ser kanske inte ut som en pepparkaka, men lite solkysst är jag allt. Den där svängen till cancercellen får tas i eftermiddag istället. Ja, jag är inställd på att jag ska vara brown sugar imorgon till 120. (!) Nu ringer min karl. Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0