kvällssamtal med fröken Jennifer och tésurplande


Tjena. Sitter och surplar söderté (man måste ju sörlpe för att vete att det är soppe) och telelurar med min andra man. Janne. Det är en redig karl det. I love her. Jag måste faktiskt säga att jag är fruktansvärt stolt över att hon är min vän. :) Mm sådeså! For your information så rinner det en inte så fräsch vätska ur både näsa och ögon på mig. Mmmm, nu mår ni allt bra va....

På fredag är det midsommar och afton. Det blir, som det ser ut för tillfället, firande at my place. Eller hos mannen. den andra. Julius. Min fina fina. Jag är så himmelens lycklig över att jag får hålla i hans hand på gatorna. Då trivs jag som bäst. <3 Nu ska jag krypa ner hos mammsen och somna in i hennes nacke. Vi hörs förmodligen imorgon. Då blir det, om jag är kry, picknick med Sabina och Jenni i solen. Fina dom. Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0