Mique.





Det finns så gulliga och smarta prylar på Mique. Det är en såndär typisk butik jag säger "att jag bara ska gå in en vända" och stannar hela jävla dan. Haha! Jag Julle och hans mor fastnade på Mique på Gamla brogatan. Det finns ju nästan allt du kan tänka dig där inne. Godisskålar "Din" står det på ena och på den andra "Min". Så otroligt enkelt och bara så himla sött. Jag vill ha allt där inne!! När jag flyttar hemifrån så ska jag pynta min lilla bostad med massor av kuddar, fina burkar, lyktor, skålar, kärleks-kylskåpsmagneter och annat ploj och skoj. Can't wait.

(Det var då himlans vad jag bloggar idag. Kan det ha att göra med att mitt immunförsvar strejkar?)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0