Oooh myyy gosh, baby let me love you down.

Fick nyss reda på att min lilla bajskorv jobbar över today. Så det blir till att mysa hemma istället. Med mig själv. Öh... Hahaha. Ska titta på sommarfiiilm på niiian. Och sedan ska jag nog göra ett fotbad! Ja. Kärringen ska göra sig ett fotbad. Det är jävlar i mig skönt. Morsan har möte på salongen och ska äta ute hon. Jag vill också äta ute. Jag vill sitta ute i solen och dricka ööööl. Fan jag var dum som dissade Johns idé om öl i solen idag... Och nu orkar han inte såklart! Karlar.

Nä, ska laga lite tomatsås å körv med risoni istället. När det är FF å allt! Waaaey partyyyy!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0