Sammanfattning av helgen and now.

Mina ben är lika håriga som min egen karls at this time. Ja, så fräsch är jag. Sitter och mumsar räkor och dricker rosé med isbitar och inväntar filmen Sweeney Todd med mamma. Har hjälpt henne hela dagen med arbeten hit och dit. Och en slant har hon faktiskt lovat att jag ska få. Som plåster på såren för att jag inte har skaffat mig något jobb. Buhu. :( Har letat fanimej överallt idag. Men no no no. Fuuuuun.

Igår åkte lovern också, och kommer hem på torsdag. Lör fyller han år.20 år. Det är stort. Så då blir det att fira. Midsommar var väldans trevligt. Jag hade de flesta av mina bästa omkring mig. Och vi åt och åt och åååt. Och draack... Haha. Grillat, en massa vin och iskall öl i kombination av trevligt sällskap gjorde det till den bästa midsommar'n på länge. Lilla Anders fyllde även år dagen till ära. Så det blev till att fira BIG time. Resten av helgen har vi STÄDAT. Såg ut som ett bombnedslag både ute i trädgårn och inne i lägenheten när vi vaknade upp i lördags. Men Jennifer och Sabina var världens finaste vänner och var uppe redan vid 8 och stod och diskade/städade. Mina små smultron. I love you. Lördagen och söndagen bestod av att svulla med baby. Och då menar jag verkligen svulla. Jag vet inte hur mycket bea, kött, candy, cola (är inte ens särskilt förtjust i cola, men bara "för-att") och pussar! Söndagen bestod av lek i parken. Ja, u heard me. Vi tävlade om vem som kunde gunga högst och Julius gjorde fart. Prova! Det är exakt som när man var liten!! Det var till och med tjafs om vem som skulle ha vilken gunga! Hahaha. Nä ska jag slurka i mig mitt goda vin nu. Eller vi. Vårt. Öh, dyslexi har jag tydligen fått också. PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0