Back to Turkey







Muums. När jag bara är lite sugen på något (har inte lyckats få i mig någon lunch idag, har ingen matlust över huvudtaget) så är squash stekta i olivolja en stor favorit. Ni får absolut inte glömma iskall yoghurt vid sidan om. Det är liksom den, ihop med squashen, som ger hela upplevelsen. Mmmmmmmm! Inlägget skulle ha publicerats för drygt en timme sedan, men kameran fuckade upp det hela lite. So, here you go.

Ligger och tittar på alla mina OC boxar. God, i love that serie. Tänk om det kunde börja sändas lite nya avsnitt! Skulle dö! kommer ihåg för ett tag sedan då jag låg och STRÄCK-kollade. Jag överdriver inte när jag säger att jag drömde om Seth i två veckor. Creepy girl.

Förresten kommer bilder på de flesta studentpresenter jag fått. Så himla fina.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0