Red or brown.

Vill nog nästan bli brunhårig igen. Rött är freakin'-jävla-äckligt-snyggt. (Enligt min egen åsikt) Men känner verkligen att jag vill få tillbaka den där choklad-aktiga nyansen i mitt hår. Julius insisterar givetvis. He loves redheads. "Du är ju så fiiin i rött. Det är så du." Mamma: "Du ska ha något som sticker ut. Du är så artistisk" Jaaa jaaaa. Ös mig med komplimanger bara! Haha gud vad jag trivs nu när jag delar med mig av detta med er!! Nej men sanningen är faktiskt den att jag trivs bättre i att vara brunett. Ljus brunett. Jag har säkert prövat på alla hårfärger som finns, inte så konstigt i och för sig med tanke på att nästan alla inom Åström's är frissor (och pappas fruga med för den delen). Rött, svart, mörkbrunt, blont, ljusbrunt. TILLOCHMED rosa. Snygg tjej. höhö...

OKEY. Back to chocolate (mörkt eller ljust spelar ingen roll)?!


Or stay red?

(Me and my very special person. ♥)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0