Den här jävla bloggen också...

Hehe skoja. Älskar att blogga! It's mah favorite thäng. ANYWAY. Idag träffade jag den vackraste människan Gud skapat. Vacker på alla sätt och vis. Hur fan jag till och med kan tycka hennes röst är vacker är en bra fråga. (Neeej<3) Vi har pratat om allt mellan himmel och jord, och såna där tuld&sara-grejer. Finns ingen som henne. OKEJ, NÅGON SOM MISSAT ATT JAG ÄLSKAR HENNE NU? Sitter och lyssnar på Battle Studies vs Sugababes gamla låtar. Helvete vad dom var flyy back in the days.

Julle kommer snart och pickar upp mig, så har lite bråttom. Och ändå, ÄNDÅ, GENERÖS SOM JAG ÄR gör jag ett blogginlägg. Varzågod. Vi hörs förmodligen imorgon. Då fyller Samuel ååååååååår. Sju. Jävlar, snart snusar han ettan lös också





Min bror lider av vattenskalle...... och jag och Sarre är lika normala som vanligt. Ha en trevlig kväll nu. Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0