Gästboksinlägg by Allan the man

Halloj bloggen.Det är ciruks 10000 år sen jag skrev nått i denna fantastiska blogg. Men nu är jag här igen.Igår bad lilla Marre mig att jag skulle gästbooka lite, så nu gör jag det. Vet egentligen inte vad jag ska skriva men jag som är duktig på att improvisera får väl ta och hitta på något fint att skriva om.

Det var ett tag sen jag och Matilda spenderade lite quality time tillsammans men igår blev det en fin och mysig dag. Det är så tråkigt att vi nästan bara träffas på tisdagar. Förut var det jag och Marre 24/7 men nu är det bara 24/1. Haha. Men det blir ju lätt så när vi inte bor grannar, vi går inte i samma klass längre och lilla krösamajan har hittat sig en ståtlig och fin man. Men vi vet fortfarande vart vi har varandra och det är huvudsaken!

Det är så kul att se att det går bara bättre och bättre för min lilla fru för varje dag som går. Förut var vi inne i en svacka tillsammans men nu när vi har separerat så har allt börjat att klarna upp. Hon har skaffat man, går i skolan som hon ska, har fått en hund, jaa vad ska jag säga.Det lilla livet är lycklig och det är bland det finaste som finns. När det går bra för ens vänner går det bra för en själv. Det var nog bra det här lilla uppehållet vi hade. Vi eller jag har iaf lärt mig att man kan inte ta varandra för givet och det är faktiskt skönt att få längta lite efter varandra. Fina minnen har vi tillsammans med det kommer bara att bli finare och finare för varje dag som går. Det känner jag liksom på mig. Vi har redan planerat våran vår,sommar,höst och vinter framför oss. Ja så vi är redan klara med ett års planering.Det kanske är dags att gå in på nästa snart eller vad säger du Tuldis? :D

Nu måste jag springa och jag hoppas att mitt inlägg går att läsa för det känns som att jag har skrivit om en miljon olika saker som inte hänger ihop men mitt budskap med inlägget är iaf att jag har fått äran att ha en av jordens finaste människor som en nära vän och det är det bästa som hänt. I love you mannen!!!

Puss&Kram

Alexandra♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0