KAN NÅGON SKJUTA DEN JÄVEL SOM UPPFANN HALSONT?

JA. Det har INTE gått över ännu. Tvärtom. Det har blivit miljarders miljarder gånger värre. Sväljer jag: gör det ont. Skrattar jag: gör det ont. Gäspar jag: GÖR DET ONT. Äter jag: gör det ont (gör det ändå). Ja ni ser, ingen dans på rosor direkt. Utgång och firande av Mathias med klassen ikväll på Rocks. Vet dock inte om min mesiga kropp pallar det. Har haft frossa i natt dessutom, och något hugger i mitt bröst. Fan jävlars koskit. Var stört pepp på party ikväll. Får nog ringa och samtala lite med mannen. Janne banne. Och se vad som hända skall tonight. En bira kanske inte är så illa ändå...... Jag menar, man döör ju inte precis av det :)

Sitter och, eller snarare ligger och tittar på film med pappsen. Nerborrad i en fet filt är jag. Favvofilten. Tro mig när jag säger att ni skulle DÖ om ni låg hopkurad i den. Så jävla amazing är den. Har tryckt i mig ett par ipren och lagat mig en kopp té med honing också. Maila [email protected] för mer info. HEHEHe. Åååh min mamma är bäst! Hon åker till New York idag med jobbet, frisersalongen. Så var hemma hos henne igår med syster Lovi och åt middag. Sov där, och vaknade tidigt, tiiidigt av något som smakade läppstift och pussar. "HEJDÅÅ ÄLSKLING, TITTA PÅ MIG EN GÅNG, ÄR JAG FIN SÅHÄR? KAN JAG HA DOM HÄR STÖVLARNA TILL DOM HÄR JEANSEN?" Nu ska hon ut på äventyr vettni. Min fina mammannan hon slängde igen ytterdörren skriker hon: TITTA PÅ KÖKSBORDET, HEJDÅ MIN GUMMELUMMA RINGER DIG SENARE. LOVE YOU. LOVE YOU BECAUSE. När jag kommer ut till köket har hon lagt pengar och framkallat korten från när vi dök i Egypten. (Åh!<3) Vår mamma förstår ni, hon har alltid sagt "Love you because", dock har ingen någonsin förstått varför hon skulle älska sina barn "därför". Inte ens VI förstår. Fast vi har valt att inte bry oss. She's one of a kind vår kära mor. Det är det som gör henne till världens.. eh konstigaste och bästa mamma!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0