Känslor sprudlar i mig


Jag vill ha sommar nu. Eller åtminstone vår. Idag har varit en galet vacker dag, och jag hoppas verkligen att alla kommande dagar blir demsamma. Man känner verkligen i lillhjärtat, och framförallt i SJÄLEN, när solen tittar fram. Okej, nu låter jag som ordförande i Miljöpartiet. Men uschäkta att jag är GLAD. 

Ikväll blev det ingen kör. Halsen strejkar och huvudet är inte på topp. ÄN. Hade studiedag dagen till ära, så har ägnat dan till sol, mys och fröken Julius. Lite filmtittande och Supermario :) Har fått byta några ord med Allan också, saknar henne. Hon har varit på kryssning och är säkert full än. Haha. Fyllekärring. Hon ringde här för ett tag sedan, och tro mig när jag säger att hjärtat flög ut och hoppade in igen när jag svarade. Trodde det var morfar som ringde. Hon låter som en trasdocka mitt lilla hjärta. Ta en bira så blir det bra igen ska du se. Följ Mattes råd nu.

Nä ni, nu ska jag koka en kopp té och vänta på att American Idol ska börja. Okej. Det kanske jag inte alls ska. Om jag inte vill vänta i 2 timmar och 40 minuter vill säga, hehe.

Kommentarer
alexandra

haha låter som en trasdocka! All kärlek till dig mannen<3

2010-03-12 12:07:13
URL: http://fuckitorfuckme.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0