Tuldi's back.

HEJ MATILDA! Ja det är säkert bara jag som följer min blogg numera, eftersom jag är en jävla sucker på att uppdatera. Haha, sorry guys. Iallafall. Ligger och degar i soffan. Min näsa inkl. ögon rinner som niagarafallen. Har en känsla av att jag fått ögoninflammation också på kuppen. Har haft nåt helt stört obehagligt sved i ögonen i någon vecka nu. Julle har hjälpt mig att hälla ögondroppar i hålen, men det har bara hjälpt för stunden. Dvs. HÖGST 5 minuter. Sen är det jävla kliandet och svidandet back in the game. Mm, ni förstår ju, det är förjävligt.

Idag är det fredag. Snacka om att man blir som en ny människa fredagar, känner mig helt överhappy haha. Det vilar något magiskt över den här dagen helt enkelt. Blir dock ingen utgång (vadjagvet?!) Är i och för sig galet partysugen... Fast å andra sidan är jag det varje dag. Hahahaha. OCH VET NI DÅ? Älskade lilla vovven kommer IDAG!!!!!! Äntligen! Fast vi har döpt om henne. Yvonne såg någon pingla i New York som promenerade i Central Park med en liknande vovve, denne hette Dixie. Så... Dixie it is. Jag gillade Elsa jag. Fast Dixie är ganska ballt. Julle har redan kommit på ett smeknamn. Dicken. Hahaha, jävla mongo.

Guuuud, jag har ju inte bloggat på HUNDRA ÅR. Mamma har kommit hem från New York med frisörligan. Jag har fått 18089237387804 saker. Känns det som. Det tyckte dock inte morsan. "Det kanske är lite ynkligt..." (?!?!) Ett tiotal par trosor, läppglans, bodybutter och världens-godaste-parfym från Vickan (INKLUSIVE MINA FAVORIT-AP-SNYGGA CREME-LJUSGUL-VITA CONVERSE) senare, med en kopp kaffe i käften, kramar jag mamma hårt. HÅRT. Hon är så himlans fin. Tänk om alla hade en sån mamma. Hon är knäpp. Och rolig. Nästan lika kul som jag.

Nu ska jag skype'a med Aleflandra. Hon är också fin hon. Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0