ÅH! I love this freaking weather.

Heeej. Jag hoppas alla mår bra :) Jag mår tippentoppen! Kom hem för ett litet tag sen, det är helt underbart väder ute. Jag älskar det. Var varm som ett helvete när jag klev in innanför dörren, så tog en iskall dusch och ligger nu insmord i BUS på den skönaste platsen on earth, min säng. Kikar lite på The hills samtidigt som jag försöker få lite skolarbeten gjort, och nu ringer min grisikorv.

Förresten så vill jag skriika ett STORT grattis till min bästa Alex!! Hon skrev körteoriprov idag första gången, och självklart klarar ungen det. Hade inga andra förväntningar, men oh vad mitt hjärta hoppade till när jag fick glädjebeskedet. Haha! Ni vet, Alexandra är jag. Och jag är hon. Så funkar vi serrni! ;) Jävlar vad duktig hon är.

Imorgon fyller pappsen år, och då blir det födelsedagsfirande! Pojkvännen slår klackarna i taket på kryssning, hahahahaha tänk om han skulle ha klackar på sig, fyfan vad kul, I ALLA FALL: han är på kryssning och båten rullar in till Stockholm imorgon kväll igen runt 20.00. Så blir det inget galej, eller tjejkväll på fredag, så blir det film-mys med en förmodligen jävligt full darling. Nu ska jag laga lite käk, vi hörs senare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0