Back in studies

Sheeeet. Vad jag är trött. Har sovit ända sedan halv fyra, kvart i fyra nånting. Blev väckt av mammsen för tio minuter sen och fick lite bråttom upp. Det är någonting med mig och sova länge, jag kan slockna på två sekunder och sen sova i hundra år. Och sen när jag VAKNAR är jag TRÖTTARE än tröttast. Weird... Dessutom mår jag illa, och så ångrar jag att jag somnade. Jag får nästan lite små-ångest. Haha, ja där har ni mig.

Mamma kommer strax hem, så blir förmodligen lite käk snart. Är jäkligt hungrig faktiskt. Har massor av plugg att göra också, så det var nog bra att jag vaknade nu hehe... Det har varit en rätt chill dag idag i skolan, började som sagt med rep imorse i drygt två timmar. Känner mig extremt stressad med tanke på att konserten är redan nu den 31 maj. Aaaahh! Galet. Nä ska röja undan lite här nu, vi hörs senare!


Här vill jag ligga just nu!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0