DET ÄR SÅ JÄVLA VARMT!

AAh jag dör av hotness. Jag är ju bara så jävla het. Hehe... Dör inte ni också av värmen? Det är förfan varmare ute än inne, och inne är det hot as freakin hell. Ok, why do i push it? Är galet glad att sommaren äntligen hittat till kalla Sverige. We need it!

Ringde förresten honey tidigare idag och frågade när båten lägger till. Full som en kastrull svamlade han på om allt mellan himmel och jord. Och när jag förklarade att vi förmodligen blir ensamma hemma hos mamma ikväll, fick jag svaret: NIIICE, med världens peddoröst. Haha. Anyway, har haft en helt underbar dag idag i solen tillsammans med Jenni och Sabina. Låg ute ett tag i sjöstaden och bara kände in sommaren. Hade på mig blommig klänning på mig också dagen till ära, det enda som fattades var bara ben. Men DET får vänta till de blivit lite mer attraktiva och solkyssta. Haha!

Idag fyller pappa år! Grattis till världens bästa pappa. Han är också precis hemkommen från kryssning och fulla gubbar. Lovis och jag har haft jätte svårt med att komma på vad vi ska köpa i present, men plötsligt slog det oss att whiskey! Det är whiskey han ska ha! Såklart. Ha. Pappa is a big fan of whiskey. Anyway, när jag kliver innanför dörren hos pappa så ivrig som jag vet inte vad ska han visa vad han köpt på båten. För "bara" 409 kronor. Vad tror ni han plockar upp? Jo, en whiskey. Greeeeat. Bigsister, we're screwed.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0