Half of my heart

Ligger och lyssnar på Mayers platta Battle Studies som jag fått utav världens bästa kille. Är jag dum i huvudet om jag säger att jag redan saknar honom? Haha what a fucking pussy i am. Tror det är för att jag VET att han inte är i samma stad, liksom.. eh... eller nåt. Mamma är borta på middag och "det lär förmodligen bli en kväll följt av Engelen", som hon som ett litet barn inför föräldrarna klämde ur sig till mig när hon stod och mannekängade för mig. Engelen... Her place-to-be. Jag hade hoppats på en mor och dotter-kväll, men tji fick jag. Äh, så går det när man i princip flyttat hemifrån, stadgat sig och blivit vuxen. Nästan så morsan gör stan osäker oftare än jag själv. Å herregud, det där sved. Tur som fan att det är lögn. Puuh.

Sitter och tittar på resor. Jag vill lämna Stockholm och fina Sverige för ett tag. Visserligen har solen tittat fram ovanligt mycket på senaste tiden, men en drink på ballen och sand mellan tårna lockar rätt bra det med. Vill ni förresten veta en äcklig sak? Mohahaha jag älskar att berätta äckliga saker. Min specialité. Äckelberättaren. JAJAJA, dundundun... Jag är sliten som ett jävla äckligt helvete. Har därför legat inväxt framför datorn inklusive teven i princip hela dagen. Inte rört en fena. (Förutom när jag ska byta kanal förstås hehe) Det var längesen jag kände mig såhär äcklig. Min röv är numera en amputerad sådan, platt, inåtgående. För mycket bekvämligheter så att säga. Håret har varit så vidrigt hela dagen att jag nästan tillät mig att kräkas ett slag när jag tittade mig i spegeln. Tack och lov släpade kroppen med mig in i duschen och efter det sa hon åt mig att ta mig en kopp kaffe. Det fick bli svart. Det behövdes. Om jag säger att det nu inte var IGÅR jag var ute, utan i MÅNDAGS. Förstår ni då hur jävla kul jag hade??? Hahahaha. Nej, imorgon ställer vi klockan för en rask promenad. Och då banne mig ska denna ihärdiga fyllesjuka vara borta. Gone! Fo-evaH.

Imorgon och på fredag ska jag dessutom försöka göra klart all stuff från skolan som ligger och tynger mitt hjärta. Det kan inte vara bra att vara såhär djävulskt stressad. Dessutom har vi sångafton på tisdag nästa vecka, och jag har inte hunnit spela igenom min låt med min lärare. Nej, jag har inte sjungit igenom den själv ens. Ok, sanningen är faktiskt den att jag inte ens valt någon låt. Bra Matilda! De här såkalladeledigahappyhappydagarna kan ta sig i röven, för nu ska jag agera plugghäst och kommer därför isolera mig från omvärlden. Fan också, imorn har ju Musikkollektivet spelning.. En öl... eller två... funkar.. ju..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0