Igår var det sommar.

Ligger nedbäddad och myser i Julius säng, medan han himself är ute och mekar med bilen. Ska alldeles strax gå ut och göra honom sällskap. Trodde för några sekunder att han ville ha mig där ute när han stack in huvudet och ropade med sin tillgjort gulliga röst: Tuldiii... Jaaaa, svarar jag överlycklig. Kan du hämta ett glas coca-cola till mig? Jaha! Så det var det, det. Igår var det en helt magisk dag. Gick på promenader, låg ute på gräsmattan (eller gresmattan, som min bästa Allan skulle sagt) och så slutade vi kvällen med grill. Mmm. Dagen innan, fredags, då även mannen kom hem, tillbringade jag kvällen med Alex, Sarah och Sabina. Rara flickor. Min andra man Jennifer var trött och stannade hemma. Tråkigt, jag saknar dig karl.... Vi satt på Ojojoj och pimplade öl, sedan drog vi vidare och slog klackarna i taket. Awesome!

Lyssnar på John Mayer's All we ever do is say goodbye. Good stuff! Åh, såg Hoffmaestro på nyhetsmorgon för någon helg sedan med älskling. Vi dog tillsammans när vi hörde att deras nya platta snart släpps. Yiiha. Dock släpps den tydligen bara på deras hemsida... heh? JAJA, införskaffas skall den. Ikväll är vi hembjudna på middag hos mammsen, och förmodligen stannar jag där för natten. Älskling ska sova hemma hos sin far, så får skeda med morsan ikväll. Nu ropar ungen, ska sällskapa honom lite. Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0