Jaaa måå hon leva, jaa må hon leva...

... och när du har levat och när du har levat och när du har levat uti hundrade år: Ja då ska du skjutas! Haha. You know me at this time. Alltid ska jag vara värst. Givetvis ska du inte skjutas, men under bordet ska du. Det ska mamma Marre se till. Hoppas du får en underbar dag nu fram tills jag och karln kommer och firar dig. Vi ses runt 15! Jag längtar sååå efter dig. (Och rödtjutet)

 

Du är bland det finaste jag har, och aldrig vill jag bli av med dig. Jag får kalla kårar bara jag tänker på hur mitt lilla tonårsliv skulle sett ut utan dig. Jag älskar dig Alexandra. Allan. To-the-Ballan. Och jag säger det igen: Du och jag Alfred.. Duuu å jaa!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0