Sweet dreams are made of this - Dan' före dopparedan'.

Ligger på sofflocket med Alexandrapanda. Hon sitter och syr vettni, medan jag ligger och glor på 'na. Hon är söt hon. ANYWAY, enough with the sugartalk. Imorgon händer det grejer, då är det am3-fucking-studentskiva. Can't wait. Alex kommer garanterat vara snyggast på skivan. (Bortsett från mig) Hehe. Knappt så ni lär se henne i mörkret........ Åh. Trettio minuter efter klockan slagit 12 imorgon är det samling at Åström's. (Alexandra upptäckte förresten precis min titel och brister ut i skratt. HAHA DAN FÖRE DOPPAREDAN!? -Eh.. hehehe.. ja.) Det kommer bli en hel del bubbel under dan, inklusive grovt tjejsnack och mjuuuuusic. M-m-m-m.

Haha vi ligger och totalt RÅ-taggar med When love takes over. Sommaren 2009 är något helt magiskt. Längtar ihjäl mig till man kan gå barbent i ett par slitna converse eller ett par tunna ballerina... NU har Alex sytt klart mina, eller okej det är faktiskt hennes, lackleggings. Jevligt snyggt blev det serrni! Kommer förmodligen slänga upp some pics också morgondagen till ära. Nu blir det lite girltalk före natten. Puss!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0