jag älskar min killes smilgropar

 

Ett jävla tjat. Men: fan vad jag älskar min kille. Min fina fina kille. Är nästan lite stolt över honom. (?) Fatta den liksom. Ska ta och natt-plinga min number one Jennifer alldeles strax. Ska bara låta min mörka choklad-bit (med smak av havssalt ♥) smälta bort på tungan. Fatzo. På tisdag kommer jag {tydligen} bli bortrövad av Daniela och Anthonette. Ni måste vara dom sötaste trollen någonsin. Jag längtar ihjäl mig efter er. OCH OM EN VECKA LÄMNAR JAG KALLA SVERIGE FÖR: DUBAI. Hur bäst?!??!


Kommentarer
a.

kul att vi talar vid så ofta nu för tiden. vad hände med oss?

2010-11-15 01:31:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0