rockin' round the christmas tree at the happy holiday

Jag är världens lyckligaste. Jag lämnar Sverige för Dubai på tisdag, och torsdagen veckan därpå börjar jag... PÅ ICA! JAG FICK JOBBET!!!!!!! :D och igår/idag spenderade jag tiden med världens bästa Jennifer. Jag blir nästan gråtfärdig då jag tänker på hur fantastiskt fin hon är. Min lilla pulla. Ikväll åker jag till bebben. Jag saknar honom redan. Två dagar sedan vi sågs liksom, jävla töntfjolla. :} Det kan liksom inte bli bättre. Jag är jävlans glad jag. Dessutom börjar julen närma sig, och jag längtar precis som ett litet barn. Förra året laddade jag redan i september med jullåtar, tända ljus och glögg, haha. I år fick första glögg-drickanden och lussebakandet bli så sent som i onsdags. Men åhå! Lussebak måste vara det absolut mysigaste som finns. Och jul-barn-körer. :'}

Jag är helt crazy när det gäller julen. Craazy görl.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0