the cold. the winter. the love.


Jag är så fruktansvärt sugen på att klippa lugg.
Jag har hamnat i värsta lugg-mode't. Kan inte släppa det. Linnea i idol är så djävulskt snygg i sin lugg!!! (I och för sig är hon ett bombnedslag hela hon.) Well people, we will see.. we will see.. Idag har vi en såkallad slappa-as-much-as-you-can dag, och ligger bara och eh... slappar. F1 på tv och en snygg kille bredvid mig. Rawr va! Haha. Jävla tönt. Nä, cafémys blir det senare. Passar bra till en freakkin cold dag. Fryser fossingarna av mig. Näsan. OCH fingrarna. Frågade Bengt (Julius far) om han stängt av värmen lite på skoj sådär, men vet ni vad? Han har höjt värmjäveln. Börjar jag bli sjuk eller har jag allvarliga problem? Somebody out there with the same issue?! Mail me. (Jag hoppas att ni förstår ironin i det hela, annars lär jag betraktas som världens töntigaste tönt.) Puz.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0