lagom pigg tjej

Skulle kunna sova fem timmar till. Hade det inte varit för min myse (som går upp 05.30 every other...) hade jag förmodligen legat och sovit fortfarande. Men inte idag. Jobbintervju för ett café/lunchställe i Söderhallarna står på schemat. I love Söderhallarna. Så jag hoppas av hela mitt hjärta att det går bra. Igår hade jag och Julius bland världens mysigaste kväll ihop. Det finns ingenting bättre än att låta musiken tala och bara ligga och titta på varandra. Ja, jag låter som världens geek. Men jag älskar romantik. :} Samtidigt som jag avskyr puttinutt. Smart tjej.

Ska laga havregrynsgröt med banan i nu. YUM. och försöka vakna till liv. Wish me luck. :}




Kommentarer
Alexandra

gillar tröjan!

2010-11-11 00:13:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0