stare right through me


Jag fryser ihjäl. I'ts freakkin could outside. Nästan så snoret klibbar ihop sig i näsan. :} Fräsch Åström. Well will, håller på o kokar ihop lite mat. Eller nej nu ljög jag. Meningen lät bara väldigt bra, och hemmafru-lik & alldeles fantastisk. En såndär sjuhelvetes bra flickvän alternativt fru, som doftar nybakat och mjölig & gosig på kinderna. - "Kycklingen står i ugnen och kanelbullarna där under". - "Kratta löv, skurat toaletten och kaffepaus har jag också hunnit med minsann, och inte är jag trötter." Med ett femhundra mils långt leende i fejset, och ett sånt där självgott skratt som skär i örona på'n. Please God, please don't make me into one of them. Nu ska jag fan i mig laga mat. Och inte är jag bitter.

Kommentarer
andrea

Hejsan!

Jag tävlar ut en inbjudan till bloggsvar på min blogg. var med du också här: http://andiies.blogg.se/2010/november/tavling-en-inbjudan-till-bloggsvar.html#comment :)



Lycka till!

2010-11-02 17:30:50
URL: http://andiies.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0