pannkaka med jordgubbsyoghurt.

God morgon på er. Sitter och dricker en flaska vatten/en kopp kaffe (för att vakna till liv) och en pannkaka med... yoggi jordgubb i! Så fantastiskt jävla ap-gott. I promise yö. Jag tänker bara hur jävlans gott det hade blivit om det hade varit dröm-yoggi istället för vanlig. Fan, jag borde bli en sån där som hittar på udda & goda recept. Som hon som hittade på kola-rabarber med vaniljkräm. (?) Eller vad det nu var. Enligt min mening så tycker jag inte det lät.... så gott. Hehe, så tror Åström can do it better.

Idag ska jag och mamma som sagt rensa.. o rensa.. and wait for it.. rensa. Fantastiskt kul va. Dessutom ska jag hämta mitt bankomatkort, som anlänt, och sedan ska vi faktiskt gå på lägenhetsvisning. En riktig party-måndag! Jag måste tillägga att jag är så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag KAN inte vara såhär trött. Jag FÅR inte vara såhär trött. Har ju för helsikki vilat/sovit/vilatsovit.. sovit i snart tre dar nu. Incredible.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0