måndag


Åhå! Sved lite i magen för att kolla kontot denna morgon, men fick ett relativt positivt besked! Över förväntan i varjefall :} Sitter och försöker vakna till liv med hjälp utav en kopp té och en snart färdig havregrynsgröt med skivad banan. ♥ Eftersom jag numera inte äter snarr (iallafall försöker) har jag levt på salta pinnar och russin hela helgen. Ett av de bästa tipsen tycker jag är katrineplommon. Man må få besök i brallan, men jävlar vad gott det är! Mandlar och katrine-plommon - perfekt lördagsgodis.

Min plan var i och för sig att ta en promenad innan frukost. Kärring-varning. :} Men vad är det man vaknar upp till? Mamma bad mig sova lääänge idag, eftersom det är så tråkigt väder, innan hon stack till jobbet. Tror ni inte att jag är pigg som en lärka redan halv tio då! Haha!! Får ligga i soffan hela dagen då. Streama massa filmer, dricka miljontals koppar té & pilla mig i naveln.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0