För-förfest

Sitter och totalt råtaggar inför kvällens bravader. Var vi ska är ännu oklart, men dricka och girltalk hos mig blir det som alltid innan. Singstar, en box rosévin, naturgoodis står och väntar på damerna. Saknar mina bubbisar. Jävlar måste tvätta också, har inte en blekaste om vad jag ska trä på kroppen ikväll. Nå svaaaart tycker jag. Great great. Igår blev det hemlagad pizza och soffmys med filmerna Remember me/Iron man. Ni kan ju lista ut själva vilket filmval som tillhör vem, hehe. (Iron man var faktiskt högt över mina väldigt låga förväntningar) och Remember me var otroligt vacker men med ett väldigt dåligt och cheesy slut. Nu ska dammsugarn fram!



Mina hjärtan. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0