Got too deep, but how deep is too deep?




Hittade två bilder från förra helgen. Hahaha toksnygga tjejer. Vilken kväll dessutom. Pannkaka. Men jag och min käre vän hittar alltid sätt att underhålla oss på.

Jag älskar dig Jennifer Norgren Nordin. ♥


Imorgon är det halloween och förmodligen blir det lite för-festligheter at my apartament med alla härliga människor och sedan: in till staden. Jag har egentligen inte så mycket att skriva. Jag känner mig dock sjukt ovan vid att skriva i en rosa blogg. Vi får se om jag byter tillbaka till the oldie - eller om jag vänjer mig. Men guuud. Hahaha vad löjlig jag låter. En jävla bloggjävel lix. :}

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0