söndag.

Hej fina. Är så otroligt trött att jag faktiskt vaknade för en halvtimme sen. Riktigt o-skönt. Men jävlar-i-mig vad bra jag sov i natt. Somnade på soffan redan vid tio i pojkens famn - och sov o sov o sov... - tills jag hamnade i sängen där jag så gott som fortsatte sova. Julles kommentar var när vi hamna' i sängen (då jag precis halvsomnat in för femtielfte gången): Vad mysigt vi har haft det ikväll älskling. Jag kände mig som världens roligaste flickvän. Anyways. ikväll/dag ska jag hjälpa mamma med att göra det vi är allra bäst på: städa. Längtar verkligen. Min favoritsysselsättning. Lätt! Vardagsrum - verandrarum - morsans sovrum skall vara uttömt innan tisdag. Halva lägenheten går alltså inte att leva i. För vi ska tapetsera om rummen förstår ni, i fina tapetoor.

OCH SNART ÅKER VI TILL DUBAI. Jag är så glad att jag skulle kunna dö! Värme, EMMA&LINNÉA , sol & hav, drinkar, fina familj, god mat, shopping.. shopping.. shopping! :} Dessutom skall det bli jävlans skönt att få komma bort från Stockholm och allt annat för ett tag. Well well well, nu ska jag steka pancakes!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0