Testing, testing...



Trixar lite med bloggen {som ni kanske ser} och det går inget bra alls. Blir bara förbannad över alla kodjävlar och allt krångel som jag inte förstår över huvudtaget. Haha jag känner mig som en dum blondin.

Ikväll/natt blir det bio med Julle. Saw 3D. (YEEEY!) Jag kommer bajsa på mig. Men jag älskar skräckisar. Jag gör verkligen det. Varje gång envisas jag med att se den absolut äckligaste filmen som finns, och bara två minuter in i filmen så sitter jag där - halvglor mellan fingrarna. Jag är en pussy. Jag vill bara inte erkänna det för mig själv. Julle hånar mig varje gång. - HAHA. Du som är så tuff? Naaaeej. Kanske inte. Men jävlar vad kul det ska bli, vi kommer bli så skrajsna! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0