Avtryck från dina läppar över hela mig

OK VARFÖR DÖR MAN ALLTID AV KISSNÖDIGHET NÄR MAN KOMMER HEM OCH SKA LÅSA UPP DÖRREN? Och pricken över i är alltid att man inte hittar nyckel-jävlarna heller. What else? Det spelar ingen roll huuur icke-kissnödig jag än är, så blir jag kissnödig på två sekunder då jag ser ytterdörren eller bara porten. Fan alltså. Ett mysterium är vad det är.

Intervjun gick bra, i guess. Får reda på svar inom kort så hoppas hoppas hoppas. Träffade min bästa flera gånger idag också, Sara. Så jävla spontana tillfällen också, hahah. Hon får mig alltid på bäst humör. ♥ Efter intervjun ringde söta Anthonette på sin lunchrast, så ett möte med henne och daniela blidde det. När Anthy-girl började igen trippade jag och danielis iväg en sväng till Gina. Lovade mig själv att inte köpa, bara titta. Haha! Gick bra otroligt nog. Dom är för gosiga dom där tjejerna. Nuuu ska jag frossa i vindruvor. Jag och Saris strosade ett tag på konsum och lekte nyttiga. Banan, vindruvor och yoggi drickyoghurt. Bättre än choklad?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0