Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här

Ikväll kommer morsis hem. ♥ Underbart. Då får man lite ordning och reda på hemmet! Mat i kylen, städat rum, ren disk. Hehe skojjja ba mammsis. Hon har varit i Frankrike i nästan en vecka - så nu tycker jag hon ska komma hem till Sverige igen. Har precis ätit keso, ett stekt ägg & hårdknäcke. Lovely. Idag måste jag stä.. wait for it... wait for it.. da! (nähä) slänga i några tvättar och dammsuga. Det är rätt så nasty här hemma at the moment. Som sagt, no mommie no honey. :) Ikväll blir det idol & tacoskväll hos Stephanie i hennes lilla lägenhet. (Jag saknar henne.) Min Steph. Hon har hängt med i måånga år. Och fler ska det bli. :} Nu måste jag sätta fart! Alex min fina pingla ska komma över och låna en tröja senare idag med, ännu mer lovely.
Smell you later cupcakes.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0