Du är vacker släck min törst med rosa läppar pipa eller pilsner

Jag älskar havregrynsgröt. Och mormor har lagat väääääärldens godaste äppelmos och lingonsylt. Varför är alla mormorar helt faboulous på matlagning?! Det är inte direkt så att man när man kommer dit får en torr brödbit, nej för då är det hembakat, minsann. och jordgubbskrämen är inte findus extra-pris på konsum. Nepp, den är direkt plockad från grönsakslandet. BÄST! ♥ Jag kunde inte välja mellan äppelmos och lingonsylt. Så det fick bli båda! i en och samma grötskål. Ok jag är ganska äcklig, men tji fick ni för det var jävlans gott. :)

Bäst är att min mormor har facebook. Hahahaha. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0