En flod gråt följt av tröstpresent av världsbästa mamma.


Hemsk dag. Fruktansvärd dag. Vill inte gå in på det i detalj, men är numera arbetslös. Känns skönt att ha världens finaste vänner inklusive familj i dessa lägen. ♥ Annars idag har mamma och jag handlat mat, och då snackar vi verkligen mat. Kom hem med fjorton kassar fulla av godis-saker. Mmmm! :) Älskar när skafferiet är fullproppat och man bara kan gå och välja. Haha tjocksmock. Var förbi Din sko en sväng bara för å glo litegrann, tror ni inte min fina mamma agerar sådär världsbäst som bara mammisar kan? Alltså: Som plåster på sårna fick jag mig ett par galoscher. Hur fin? bra? bäst? Det gjorde mig lite gladare i hjärtat.

Har världens finaste pojkvän dessutom. Har ringt mig x antal gånger idag "bara för att tala om hur fin och bra jag är" Sånt gör mig så himla lycklig, och framför allt stark. Lilla han. Nej ni! Matilda ska ut på nya äventyr och visa världen vad hon kan. Det kan ni ge er fan på!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0